Pose
Pose er en dramaserie som setter legender, ikoner og beryktede hus-vertinner fra New York-undergrunnens ball-kultur i rampelyset. Denne bevegelsen ble først kjent på 1980-tallet. Pose har skapt tv-historie med tidenes største rollebesetning bestående av transkjønnede skuespillere i vanlige roller. I tillegg er rollebesetningen, bestående av LHBT+-skuespillere, den største LHBT+-rollebesetningen som noensinne har eksistert i en manus-serie. Den transkjønnede rollebesetningen består av Mj Rodriguez, Dominique Jackson, Indya Moore, Hailie Sahar og Angelica Ross, som spiller sammen med Billy Porter, Ryan Jamaal Swain, Angel Bismark Curiel, Dyllón Burnside, Sandra Bernhard og Charlayne Woodard.