The Files of Young Kindaichi
Besvergelser, forbannelser, særheter … Avdekk «menneskene» som kravler frem fra skyggene. I en ny, gjenoppfunnet serie av utvalgte episoder, er denne utgaven av Young Kindaichi en samling som gir de gamle og nye historiene et moderne perspektiv.
Besvergelser, forbannelser, særheter … Avdekk «menneskene» som kravler frem fra skyggene. The Files of Young Kindaichi har vært en kjempehit siden først kringkastet I 1995. Den er gullstandarden for mysterie-løsende drama, og serien har samlet fans på tvers av generasjoner. Den originale Files of Young Kindaichi feiret 30-års jubileet for seriedebuten og har fått overveldende popularitet utenfor Japan, med over 100 millioner kopier solgt i 12 land. I en ny, gjenoppfunnet serie av utvalgte episoder, er denne utgaven av Young Kindaichi en samling som gir de gamle og nye historiene et moderne perspektiv. Gjør deg klar for japanske autentiske skrekkmysterier.