«Narco Wars» utforsker hvordan opportunistiske smuglernettverk i Latin-Amerika ble mektige og nådeløse karteller.
«Narco Wars» utforsker hvordan opportunistiske smuglernettverk i Latin-Amerika ble mektige og nådeløse karteller med makt til å destabilisere og rive fra hverandre hele land. Serien kombinerer intervjuer med kartellmedlemmer og politifolk med en grundig utforskning av de geopolitiske, sosiale og kulturelle faktorene som hjalp kartellene å vokse.