Dyrehagens hemmeligheter
Columbus Zoo og Aquarium er en av de største og mest populære dyreparkene i USA, og har ingen ringere enn “Jungle Jack” Hanna. Det tar timer å se alt, men for første gang tar Nat Geo WILD seerne bak kulissene for å møte dyrene og hæren av mennesker som jobber 24 timer i døgnet, syv dager i uken for å skape et av de beste dyrehageopplevelser i USA.