The Wrong Mans
De lavtstående kontorarbeiderne Sam og Phil befinner seg stadig på feil sted til feil tid. Fra å bli innviklet i en dødelig kriminell sammensvergelse etter å ha besvart en fremmeds telefon, til å bli satt i vitnebeskyttelse i Texas, er 'The Wrong Mans' stappfull av vendinger og stadig nye dristige fiender.