Tidsskannere
En rettsantropolog analyserer bein og en historiker analyserer gamle tekster, nå gir teknologien oss mulighet til å analysere steder: Bygninger, ruiner og terrenget der historie ble skapt. I denne serien prøver vi å forstå de stedene du trodde du kjente på en helt ny måte. Dette er vår mulighet til å ta og føle på fortiden.