Undead Unluck
Andy, en Benekter med evnen "udød" har lenge lett etter noen med evnen til å gi ham en "ekte død". Fuko Isumo bringer ulykke til de rundt henne, på grunn av evnen hennes, "ulykke". De to bestemmer seg for å bli med i Unionen, en organisasjon som har som mål å kontrollere og beskytte verden fra uidentifiserte fenomen. De to avdekker verdens mysterier mens de leter etter "den største død noensinne".