See You in Another Life
Denne serien er basert på Manuel Jabois' "Nos vemos en esta vida o en la otra" (We'll Meet in This Life or the Next) og på intervjuene hans med Gabriel Montoya Vidal ("Baby") i 2014. Den forteller om hans innblanding i det verste jihad-angrepet på europeisk jord i mars 2004.
Denne serien er basert på Manuel Jabois' "Nos vemos en esta vida o en la otra" (We'll Meet in This Life or the Next) og på intervjuene hans med Gabriel Montoya Vidal ("Baby") i 2014. Den forteller om hans innblanding i det verste jihad-angrepet på europeisk jord i mars 2004. Da angrepet ble utført, var Baby en sekstenåring som hjalp til med å frakte eksplosivene som skulle brukes i Madrid den 11. mars 2004. Baby var den første som ble dømt for angrepet. Hans vitnemål var essensielt i megarettssaken holdt i 2007.