Usannsynlige dyrevenner
Naturen er full av fantastiske historier, men noen ganger oppfører dyr seg på måter som strider i mot deres instinkter. Denne hjertevarme serien forteller historier om usannsynlige duoer med unike vennskap, og viser at dyr har følelser som gjør at de kan knytte bånd på tvers av arter.