Alias
Inkognitoreiser verden rundt. Kamp mot skurker. Strid med indre demoner. For den unge spionen SYDNEY BRISTOW er dette en vanlig dag i hennes ikke fullt så vanlige jobb som hemmelig agent. CIA-sjefen hennes JACK, som også tilfeldigvis er hennes fremmedgjorte far, gjør situasjonen enda mer komplisert. Ved hjelp av en rekke forkledninger og hemmelige våpen infiltrerer Sydney den farlige underverdenen og oppdager familiehemmeligheter, skjulte agendaer og, til sist, kjærligheten. Eventyret og intrigene i den dødelige livsstilen eksploderer i denne fartsfylte samtidsserien.