We Are Now
Sytten år gamle Laura og vennene hennes skal avslutte videregående. Laura og Olli dater, men Lauras følelser er ikke alltid så klare og så dype som hun vil at de skal være. Hun er usikker og føler seg samtidig tiltrukket av Daniel. Når Olli innser det, eskalerer situasjonen.