Whiskey on the Rocks
«Whiskey on the Rocks» er en leken beskrivelse av de faktiske hendelsene under dramatiske dager i månedsskiftet mellom oktober og november i 1981, da den sovjetiske ubåten U-137 gikk på grunn ved Karlskrona. Aldri før har verden vært nærmere en fullskala verdensomspennende konflikt, og hele ansvaret hviler nå på skuldrene til én mann, Sveriges statsminister Thorbjörn Fälldin.