Det ville Australia
Australia – kenguruene og de røde steinenes kongerike, et kontinent med naturlige underverker. Her får du et glimt av ville Down Under som du aldri har sett før!
Det femte kontinentet og dets overraskende og avholdte natur står i fokus i denne HD-serien i fire deler. Vi viser kjente mijøer på nye og overraskende måter slik at seerne kan oppleve Australia og dets unike dyreliv slik de aldri har sett det før. HD-kameraer med supersakte film, tidsforløp-filming i bevegelse, cineflex flyfoto og ekstreme makrolinser vil åpne øynene våre for det tørreste kontinentet. Hver av de fire episodene har fokus på en dyreart, men vil også vise fascinerende sidehistorier og landskaper som vil få deg til å miste pusten.