Sons of Anarchy
Sons of Anarchy utforsker en beryktet og illegal motorsykkelklubbs ønske om å beskytte levebrødet mens de sørger for at deres enkle, skjermede by Charming, California, forblir akkurat det: sjarmerende. Bak klubbens familiære livsstil og suksessfulle lovlige bilforretning er en nådeløs, blomstrende ulovlig våpenhandel.