Lang Lang i Disney
Pianista Lang Lang przedstawia klasyczne utwory Disneya podczas wyjątkowego koncertu w Royal Albert Hall. Przez fragmenty występu oraz materiały dokumentalne film ukazuje widzom muzyczną podróż Lang Langa i wspomina jego miłość do filmów Disneya w czasach dzieciństwa w Chinach.
Podczas tego wyjątkowego koncertu w Royal Albert Hall, Lang Lang, światowej sławy pianista, urządza muzyczną i wizualną ucztę, przedstawiając niezwykłe aranżacje najpopularniejszych utworów Disneya i opowiadając przy tym swoją własną historię. Przez fragmenty występu oraz materiały dokumentalne film ukazuje widzom muzyczną podróż Lang Langa i wspomina jego miłość do filmów Disneya w czasach dzieciństwa w Chinach. Wraz z brytyjską Królewską Orkiestrą Filharmoniczną Lang Lang zaprasza widzów do wysłuchania klasyków Disneya, takich jak „Mam tę moc”, „Nie mówimy o Brunie”, a także „W sercu mym twój dom” z gościnnym udziałem angielskiego artysty Alfiego Boe, czy „Milion gwiazd na niebie lśni” z wokalistką Giną Alice.