Jak Stracic Chlopaka W 10 Dni
Dziennikarka prowadząca kącik z poradami postanawia napisać artykuł z własnego doświadczenia jak pozbyć się mężczyzny ze swojego życia… dosłownie w 10 dni.
W filmie zobaczymy zmagania Andie (Kate Hudson), która musi udowodnić, że potrafi rzucić chłopaka w 10 dni, oraz Bena (Matthew McConaughey), który ma dowieść, że potrafi w tym czasie poderwać dziewczynę. Zegar tyka - a ta niezwykle zabawna komedia kipi seksem, kłamstwami i romantycznymi fajerwerkami!