100,000 Acres of Pine
Starając się zrozumieć okoliczności śmierci swojego brata, strażniczka leśna Megan Patel trafia na jego ślad w rozległym sosnowym lesie. W miarę jak otaczający ją las zmienia się, Megan dociera do miejsc, nie pamiętając, jak się tam znalazła. Coś mrocznego i niebezpiecznego, przed czym może nie być w stanie uciec, wciąga ją coraz głębiej.