Clueless
Unravels świat Cher z nagłym pojawieniem się dwóch hunks: sexy nowego kolegę, a jej kwadrat, ale ładny ex-przyrodni brat. Teraz ona jest nauka, że gdy chodzi o miłość, ona jest Clueless.
Alicia Silverstone błyszczy jako piętnastoletnia uczennica liceum w Beverly Hills, która uwielbia zakupy, cieszy się idealnym życiem towarzyskim i często swata swoich przyjaciół… ale nie pytajcie jej, z kim się umawia – JASNE! W wyreżyserowanym przez Amy Heckerling filmie występują również Paul Rudd, Brittany Murphy, Donald Faison, Stacey Dash oraz Wallace Shawn. Zainspirowana EMMĄ Jane Austen ta współczesna wersja jest inteligentnym, czarującym oraz zabawnym klasykiem, który trafnie przedstawia realia nastolatków w latach dziewięćdziesiątych.