Rozstania i powroty
Pociągająca i zmysłowa historia o londyńczykach, których losy splatają się, gdy dochodzi do serii włamań i namiętnego romansu.
Seria włamań splata losy dwóch mieszkańców Londynu, którzy niespodziewanie nawiązują ze sobą namiętny, lecz zakazany romans, będący zagrożeniem dla ich bliskich.