Przyjaciółki od czasu do czasu
Gdy ich przyjaciel-naukowiec zalicza wpadkę, najlepsze przyjaciółki Cyd i Shelby zaczynają podróżować w przeszłość i w przyszłość gdy tylko chcą – a także wtedy, kiedy nie chcą.
Gdy ambitny młody naukowiec Barry zalicza wpadkę, najlepsze przyjaciółki Cyd i Shelby zaczynają podróżować w przeszłość i w przyszłość gdy tylko chcą – a czasem także wtedy, kiedy nie chcą. Ich przyjaźń zostaje poddana wielu próbom i muszą wybierać między naprawianiem błędów przeszłości i poznawaniem przyszłości. Cyd i Shelby muszą nauczyć się korzystać ze swoich mocy, radzić sobie z Bretem i Chetem – złośliwymi braćmi bliźniakami Shelby oraz nawigować między przeszłością, teraźniejszością i przyszłością.