Tron: Dziedzictwo
Zanurz się w cybernetycznym wszechświecie i przeżyj przygodę przekraczającą granice twojej wyobraźni. „Tron: Dziedzictwo” to olśniewający film Disneya, który zachwyci cię rewolucyjnymi efektami wizualnymi najnowszej generacji. Uwięziony w cyfrowej rzeczywistości Kevin Flynn (Jeff Bridges), najgenialniejszy twórca gier video w historii, podejmuje próbę kontaktu ze swoim synem, Samem (Garrett Hedlund). Chłopak wyrusza w zdumiewającą podróż, by ocalić dawno niewidzianego ojca. Z pomocą przyjdzie mu nieustraszona wojowniczka Quorra (Olivia Wilde), która stanie u boku Flynnów w ostatecznej bitwie dobra ze złem.