To jest w nas
Muzyczna komedia romantyczna rozgrywająca się w Nowym Jorku w 1999 roku, śledząca niezwykłą historię pewnej zwykłej pary, która zakochuje się i poznaje świat wspomnień, obsesji, lęków i fantazji, który istnieje w ich głowach. To prowadzi ich do odkrycia, że największą przeszkodą w znalezieniu wspólnego szczęścia mogą być właśnie oni sami.