Za kulisami filmu Shang-Chi i legenda dziesięciu pierścieni
Wyrusz w podróż z samym Shang-Chi, Simu Liu, oraz obsadą i twórcami filmu „Shang-Chi i Legenda Dziesięciu Pierścieni” i poznaj sekrety powstawania hitu. Twórcy zabiorą cię na plan, pokażą ekskluzywne materiały i wywiady oraz podzielą się opowieściami z każdego etapu produkcji: od powstawania koncepcji, aż po to, co działo się na długo po ostatnim klapsie. Zobaczysz wszystko: castingi, kostiumy, proces powstawania przyspieszających bicie serca scen akcji. ASSEMBLED odsłania wszystkie tajemnice.
Narodziny bohatera! Dołącz do obsady i twórców filmu „Shang-Chi i Legenda Dziesięciu Pierścieni”, i zobacz kulisy powstawania najnowszego hitu Marvela. Nie potrzebujesz mapy, żeby odkryć tajemnice tej produkcji. Dowiesz się, jak wyglądało przenoszenie Shang-Chi z kart komiksu na filmową taśmę. Z ust reżysera Daniela Crettona i najważniejszych członków zespołu kreatywnego posłuchasz opowieści o powstawaniu tej historii, zobaczysz cały proces krok po kroku. Twoim przewodnikiem będzie Simu Liu, czyli Shang-Chi we własnej osobie. Usłyszymy historię o tym, jak dostał tę wymarzoną rolę i jak trenował swój umysł i ciało, by przygotować się do pełnego akcji życia na planie. Będziesz mu towarzyszyć od pierwszego dnia aż do zakończenia zdjęć. Zobaczysz, co przeżył i usłyszysz, co myślał o urokach, ale też trudach pracy przy swoim pierwszym filmie. Pójdziesz na wycieczkę po planie, podejrzysz pracę kostiumografów i dowiesz się, jak powstawały przyspieszające bicie serca sceny akcji. Simu i spółka zdradzą Ci wszystkie sekrety powstawania „Shang-Chi i Legenda Dziesięciu Pierścieni” w kolejnym odcinku ASSEMBLED!