Oko sprawiedliwości
Dongsoo jest samotnikiem, który w wolnym czasie publikuje muzykę w Internecie. Jego zwyczajne życie wywraca się do góry nogami, gdy zostaje porwany przez łowców organów, którzy wycinają mu oko i przeszczepiają je komuś innemu. Niedługo później okazuje się, że dzieli wzrok z seryjnym mordercą. Dongsoo postanawia go złapać i odzyskać swoje oko.