Miguel chce się bić
Grupa przyjaciół mieszkających w San Antonio bierze udział w bójce, ale jeden z nich, Miguel, tchórzy, więc teraz musi dowieść, że jest prawdziwym mężczyzną, i z kimś się pobić, zanim razem z rodziną wyprowadzi się pod koniec tygodnia.