Cypher
Tierra Whack po raz pierwszy zdobyła uznanie, rapując na ulicy w Filadelfii dla kanału na YouTubie. Wiele lat później reżyser Chris Moukarbel dokumentuje jej nadzwyczajną karierę. Wkrótce zaczynamy zadawać sobie pytanie, kto kogo filmuje i czy bycie widzianym (oglądanym!) to pożądany i nieunikniony element sławy.