Klątwa krwi
Gdy jej rodzina jest terroryzowana przez mrożące krew w żyłach ataki czarnej magii, nowoczesna, racjonalna młoda kobieta musi zweryfikować swój system wierzeń i zagłębić się w mroczną przeszłość swojej rodziny, by ją ocalić.
Dżakarta, rok 2018. Wulan jest typową przedstawicielką pokolenia milenialsów. Jest piękna, inteligentna, czeka ją świetlana przyszłość w firmie inwestycyjnej. Jej życie diametralnie się zmienia, gdy jej rodzina zaczyna doznawać nadzwyczajnych zdarzeń. Najpierw znajdują w domu martwą cywetę, potem pojawiają się larwy, a podejrzany kołtun włosów zatyka zlew. Po tym wszystkim Ahmed zaczyna chorować. Wymiotuje gwoździami i tysiącami much. W końcu umiera na oczach żony i dzieci. W tym samym czasie w Bogorze młody mężczyzna o imieniu Esa także jest świadkiem okrutnej śmierci swojego ojca Bondana. Połączeni wspólną traumą, Wulan i Esa postanawiają razem zbadać tę sprawę.