Wynken, Blynken i Nod
Ta wspaniała animacja z serii „Silly Symphony” to utrzymana w konwencji fantastycznego snu opowieść o trojgu dzieci, które w drewnianej łódce udają się w podróż na księżyc. Po drodze łowią gwiazdy i łapią w sieć kometę, która przeciąga ich przez nocne niebo. Kiedy zrywa się burza, na promieniu księżyca ześlizgują się z powrotem na ziemię i wracają do kołyski jak śpiochy.