Kończy się oferta 6 maja
Beca (Anna Kendrick), która właśnie zaczyna studia stwierdza, że nie pasuje do żadnej grupy studentów. Jednak los sprawia, że trafia do grupy, której sama w życiu by nie wybrała: zbieraniny wrednych, uroczych i dziwnych dziewczyn, które łączy tylko jedno: to, że świetnie brzmią, gdy razem śpiewają.