Kochany bajzel
Po przeprowadzce z Nowego Jorku do Nebraski nowożeńcy Rio i Mike muszą przyzwyczaić się do wiejskiego życia i prowadzenia gospodarstwa. Dążenie do zadomowienia się w nowym miejscu wystawi ich małżeństwo oraz zdrowie psychiczne na ciężkie próby – od zatargów z sąsiadami po dom pełen kurczaków.
Nowożeńcy Rio i Mike postanawiają przeprowadzić się z Nowego Jorku na wieś w Nebrasce. Po rzuceniu wszystkiego, włącznie z dotychczasową pracą i natrętną teściową, i zamianie drapaczy chmur na wiejską sielankę szybko okazuje się, że wcale nie tak łatwo prowadzić prostsze życie. Rio i Mike muszą nauczyć się, jak sobie radzić z niespodziewanymi trudnościami w nowej sytuacji.