Miley Cyrus: Something Beautiful
„Something Beautiful” to jedyna w swoim rodzaju napędzana fantazją opera popowa. Zawiera trzynaście nowych oryginalnych utworów Miley Cyrus z jej audiowizualnego albumu pod tym samym tytułem.