Sekretne życie żarłaczy
Program „Tajemnice żarłacza tępogłowego” odkrywa sekrety tych niebezpiecznych gigantów: jak migrują i jak polują. Biolog morski dr Ryan Daly i zespół naukowców wykorzystują najnowocześniejszą technologię, aby ujawnić ruchy i zachowanie żarłaczy tępogłowych z nadzieją lepszego zrozumienia, dlaczego zapuszczają się one coraz dalej na nasze podwórka.