Marvel: Od zera do bohatera – 75 lat historii studia
Odkryj historię studia Marvel, założonego w 1939 roku pod nazwą Timely Comics. Jako twórcy Kapitana Ameryki, Joe Simon i Jack Kirby stali się klucowymi postaciami wydawnictwa. W latach 50. sytuacja w branży pogorszyła się. Wszystko zmieniło się w 1961, kiedy Stan Lee i Jack Kirby wymyślili Fantastyczną Czwórkę. Utorowali drogę współczesnym superbohaterom oraz „The Marvel Age”. W programie zobaczycie wywiady ze Stanem Lee i synem Jacka Kirby'ego, Nealem.