Czarne pasy
Żeby dorównać legendzie swojego taty, byłego wojownika sztuk walki, nastolatek używa tajemnej rodzinnej techniki w szanowanym, podziemnym dojo w Compton. Poszukując akceptacji wśród rówieśników, KJ szybko odkrywa, że bycie mężczyzną to coś więcej, niż wyprowadzanie ciosów.