W trasie ze Swizz Beatz
Dla tych, których życie jest drogą pod górkę i nierówną walką z systemowym rasizmem i utrwalonym systemem ekonomicznym, wszystko zależy od determinacji. Od woli osiągnięcia sukcesu wbrew wszelkim przeciwnościom. Nigdzie nie widać tego lepiej aniżeli w niezwykle pomysłowej i pełnej pasji czarnej kulturze samochodowej, której entuzjaści obnoszą się z różnorodnymi pojazdami, aby dowieść nie tylko swojego zamiłowania do samochodów, ale również osobistego sukcesu. W każdym kolejnym odcinku serialu legenda hip-hopu i kolekcjoner samochodów, Swizz Beatz, odwiedza inną społeczność miłośników samochodów i wraz z miejscowymi pasjonatami prezentuje lokalną czarną kulturę samochodową, a na koniec godzi dwa skądinąd odmienne kluby samochodowe dzięki podzielanemu przez nich zamiłowaniu do wszystkiego, co związane z samochodami, i wierze, że poprzez wspólną determinację można pokonać przeciwności losu.