Zamiana żyć
Do liceum Jaeil w Seulu uczęszcza tylko „złota młodzież”. Lee Seungcheon, „łachmaniarz”, spotyka przypadkowo tajemniczą staruszkę i słyszy od niej, jak zostać bogaczem. Seungcheon zamienia się życiem z Hwangiem Taeyongiem, dziedzicem Grupy Doshin. Seungcheon pędzi życie złotego młodzieńca, o jakim zawsze marzył. Jednak poczucie winy, że zamienił sobie rodziców, skłania Seungcheona do ponownego odwiedzenia staruszki.
Do liceum Jaeil w Seulu uczęszcza tylko „złota młodzież”. Lee Seungcheon, jedyny w szkole „łachmaniarz”, spotyka przypadkiem tajemniczą staruszkę i słyszy od niej, jak zostać bogaczem. Dzięki temu sposobowi Seungcheon zamienia się miejscami z Hwangiem Taeyongiem, synem prezesa Grupy Doshin, najbogatszego człowieka w Korei. Lee Seungcheon staje się Hwangiem Taeyongiem, a Hwang Taeyong staje się Lee Seungcheonem. Seungcheon w końcu pędzi życie złotego młodzieńca, o jakim zawsze marzył, ale okazuje się, że niełatwo być synem bogatych rodziców. Pewnego dnia dowiaduje się, że jego ojciec, Cheol, został ranny i jego życiu zagraża niebezpieczeństwie. Poczucie winy, że zamienił sobie rodziców, i gorące uczucie do ojca sprawiają, że Seungcheon ponownie odwiedza staruszkę.