Gaduła
Prawnik z dziesięcioprocentowym wskaźnikiem skuteczności zostaje wplątany w sprawę zabójstwa i z dnia na dzień staje się osławionym i genialnym oszustem znanym jako Big Mouse. Aby przetrwać i chronić swoją rodzinę, stara się ujawnić prawdziwe oblicze uprzywilejowanych osób zamieszanych w ogromny spisek.