Grease
Musicie obejrzeć ten film! „Grease” przeniesie was do czasów liceum, gdzie spotkacie Pink Lady Sandy (Olivia Newton-John), Danny’ego - lidera gangu T-Birds (John Travolta) i resztę gwiazdorskiej, rozśpiewanej i roztańczonej obsady.