Beethoven's Ninth: Symphony for the World
IX Symfonia Ludwiga van Beethovena jest prawopodobnie najpopularniejszym utworem muzyki klasycznej na świecie. Dokument prezentuje aktualne interpretacje i przedstawia pasjonujące osobowości, które przybliżają nas do Beethovena i jego twórczości: chińskiego kompozytora i zdobywcę Oscara Tana Duna, angielskiego kompozytora Gabriela Prokofiewa oraz grecko-rosyjskiego dyrygenta Teodora Currentzisa.