Brilliant Corners: Liberia
W powojennej Liberii Sam bada, jak turystyka surfingowa ożywia gospodarkę Robertsportu. Wyzwaniami są między innymi wspomnienia wojenne, strach przed wizytą w Liberii i niedobory sprzętu. Sam odkrywa inicjatywy, takie jak Spółdzielnia Szycia Mama Liberia, wspierające kobiety i rolę turystyki surfingowej w rozwoju Robertsportu.