Don vs Lightning
Kiedy Don, podstarzały szkocki zrzęda, pada ofiarą licznych uderzeń pioruna, zaczyna się martwić, że jego spokojne, uporządkowane życie może już nigdy nie być takie samo. Ciężko powiedzieć, co jest dla niego bardziej nieprzyjemne: sadystyczne prześladowanie przez kapryśny wszechświat czy uwaga zaniepokojonych jego losem mieszkańców miasteczka.