Świetna komedia od Disneya, która rozbawi całą rodzinkę! W samym sercu afrykańskiej dżungli chłopiec o imieniu George, będący jedyną osobą ocalałą z katastrofy lotniczej, dorasta pod okiem goryli. George (Brendan Fraser) wyrasta na atrakcyjną i uroczą niezdarę. W gronie jego najbliższych przyjaciół znajdziecie wygadanego tukana Tuki Tuki, goryla Małpę zdolnego przegadać niejednego mądralę i Shepa, siwego słonia, który ma hopla na punkcie orzeszków. Gdy na horyzoncie pojawiają się kłusownicy, George od razu staje im na drodze. Kłusownicy, miejcie się na baczności, bo ani się obejrzycie, a George wpuści was w maliny!