Halfur Alfur
Bliski śmierci latarnik morski poszukuje swojego wewnętrznego elfa, podczas gdy jego partnerka Hulda znajduje ukojenie w poezji. Trausti marzy o zostaniu elfem, a Hulda obawia się odrzucenia społecznego. W trakcie swojej podróży konfrontują się z własną śmiertelnością i celebrują kapryśność życia.