How to Re-Establish a Vodka Empire
Pełnometrażowy dokument przedstawiający podróż reżysera Dana Edelstyna, który odkrywa swoje utracone żydowsko-ukraińskie dziedzictwo, a następnie próbuje ożywić niegdyś wspaniałe imperium wódki swojego pradziadka.