Morderstwa w Aix-En-Provence
Kapitan Anne Guidicelli prowadzi śledztwo w sprawie ukrzyżowanego ciała znalezionego w krypcie katedry Saint-Sauveur w Aix-en-Provence. Trafia na stary pergamin napisany w stylu przepowiedni Nostradamusa. Wkrótce Anne zdaje sobie sprawę, że potrzebuje pomocy swojej przyrodniej siostry, Pauline, choć nie rozmawiały ze sobą od dziesięciu lat.
Kapitan Anne Guidicelli prowadzi śledztwo w sprawie ukrzyżowanego ciała znalezionego w krypcie katedry Saint-Sauveur w Aix-en-Provence. Trafia na stary pergamin napisany w stylu przepowiedni Nostradamusa. Wkrótce Anne zdaje sobie sprawę, że potrzebuje pomocy swojej przyrodniej siostry, Pauline, choć nie rozmawiały ze sobą od dziesięciu lat. Podczas gdy Anne zdobywała kolejne szczeble w policyjnej hierarchii, jej siostra została znaną historyczką specjalizująca się w odczytywaniu strof proroka. Następnie dochodzi do trzech kolejnych morderstw, a Anne za każdym razem odnajduje kawałek pergaminu, który Pauline pomaga rozszyfrować. Zły urok czy psychopatyczna inscenizacja? Poszlaki wskazują, że Pauline ma być kolejną ofiarą. Co ją łączy z morderstwami? Dlaczego ona? Czy rodzinna tajemnica wywołała taki gniew?