Tombstone
Plany Wyatta Earpa na spokojną emeryturę w Tombstone, w stanie Arizona krzyżują przestępcy, których zwalczał. Sprawa znajduje swój finał podczas legendarnej strzelaniny w O.K. Corral.
Pełne emocji role, gwiazdorska obsada i legendarna strzelanina, po której w Tombstone znów panuje prawo. Kurt Russel wciela się w postać szeryfa Wyatta Earpa, a Val Kilmer rozgrzewa publiczność jako skandalista Doc Holliday. Razem zaprowadzają sprawiedliwość podczas słynnej walki z bezwzględnymi przestępcami w O.K. Corral. Przygotuj się na pełną akcji, niezapomnianą przygodę na Dzikim Zachodzie.