W innym ciele
Mümtaz, samotny mężczyzna po czterdziestce, spotyka Deryę, gdy oboje giną w wypadku, w którym uderza w nich ciężarówka. Jednak każdego dnia Mümtaz budzi się w innym ciele, przeżywając „ostatni dzień” przez trzy lata. Pewnego dnia ponownie spotyka Deryę na ceremonii wręczenia nagród, nieświadomy, że ona również przez trzy lata tkwiła w tym samym cyklu, przeżywając różne życia na nowo.
Mümtaz to samotny i pechowy mężczyzna po czterdziestce, którego życie obrało zły kierunek. Pewnego fatalnego dnia jego ścieżka przecina się z Deryią. Żadne z nich nie zdaje sobie sprawy, że to przypadkowe spotkanie stanie się ich końcem. Spotykają się w tragicznym wypadku, w którym tracą życie, gdy uderza w nich ciężarówka. Mümtaz wierzy, że ten dziwny dzień jest ostatnim w jego życiu, ale los ma dla niego inny plan. Przez kolejne trzy lata budzi się każdego dnia w ciele ostatniego dnia życia innej osoby, wciąż na nowo przeżywając „ostatni dzień”. Trzy lata później spotyka na ceremonii wręczenia nagród piękną kobietę, nieświadomy, że to Derya – ta sama kobieta, z którą zginął w wypadku. Tak jak Mümtaz, Derya również od trzech lat codziennie budzi się w innym ciele.