Zmierzch
Niespokojna nastolatka wprowadza się do ojca, który mieszka w miasteczku z dala od metropolii. Zakochuje się w tajemniczym samotniku skrywającym szokującą tajemnicę – czyżby miał coś wspólnego z niedawnymi morderstwami w okolicy?