Długa droga do domu
Nowo przybyli żołnierze I Dywizji Kawalerii są zmuszeni podjąć desperacką próbę ratowania jednego ze swoich plutonów, gdy ten wpada w zasadzkę z udziałem tysięcy wrogich powstańców w Sadr City, slumsach Bagdadu. Kiedy informacje na ten temat zostają podane na krajowym kanale CNN, życiem rodzin żołnierzy w bazie Fort Hood zaczynają rządzić chaos i niepewność.