Odnaleźć się na nowo
Satoru Matsudo przeprowadza się do Tokio, bo marzy o karierze aktorskiej. Niestety idzie mu kiepsko, dopóki nie znajduje biletu lotniczego, który należy do prezes agencji talentów. Z biegiem czasu Satoru staje się popularnym aktorem. Pewnego dnia odbiera telefon z USA. Myśli, że to propozycja z Hollywood, lecz to wieści o jego dawno niewidzianym starszym bracie.
Satoru Matsudo zaczyna fascynować się aktorstwem, gdy w liceum pierwszy raz trafia na przedstawienie teatralne. Przeprowadza się do Tokio, gdzie mieszka jego kolega z dzieciństwa. Niestety pierwsze próby przebicia się w świecie aktorskim nie należą do udanych. Pewnego dnia pod ulicznym dystrybutorem z kawą przypadkowo znajduje bilet lotniczy należący do prezes agencji talentów. Od tej pory Satoru nie tylko pracuje w wypożyczalni filmów, lecz także jest szoferem popularnej aktorki. Za sprawą kolejnych szczęśliwych zrządzeń losu, jego kariera zaczyna nabierać rumieńców.
Kiedy jeden z jego filmów trafia do międzynarodowej dystrybucji, Satoru odbiera telefon z USA. Myśli, że to propozycja z Hollywood, ale okazuje się, że to wieści o jego dawno niewidzianym starszym bracie.